ယခုဘုရားရွင္၏ သာသနာတြင္ ဝိပႆနာ၏ အေၿခခံၿဖစ္ေသာ နာမရူပပရိေစၦဒဉာဏ္ႏွင့္ ပစၥယပရိဂၢဟဉာဏ္ေလာက္ကိုမွ
ရေအာင္ အားထုတ္နာၾကားၿခင္းမၿ႔ပဳဘဲေနာက္ပြင့္မည့္ဘုရားရွင္ကို ဖူးေတြ႕ရေအာင္ ဆုေတာင္းေနသူမ်ား
အထူးသတိၿပဳသင့္ေသာအခ်က္ တစ္ခ်က္ရွိ၏။
ဝိပႆနာအေၿခခံေလးမွ် မရွိသူသည္ ဘုရားရွင္ကို မ်က္ေစ့ေရွ႕တြင္ ေတြ႕ၿမင္ရေသာ္လည္း ဖူးေမွ်ာ္ကန္ေတာ့ၿဖစ္ဖို႕ ေနေနသာသာ ဘုရားရွင္မွန္းပင္မသိေခ်။
ဓမၼစၾကာတရားကို ေဟာေပးခ်င္သၿဖင့္
သူတို႕ထံလိုက္လာေသာဘုရားရွင္ကို ပဥၥဝဂၢီငါးဦးသည္ ရွိခိုးၿခင္းမၿ႔ပဳရန္၊ ေနရာထိုင္ခင္းမေပးရန္ပင္ တိုင္ပင္ထားၾက၏။
ဤကား ဘုရားရွင္ကိုေတြ႕ၿမင္ေနရေသာ္လည္း တရားကိုမၿမင္ေသာေၾကာင့္ဘုရားရွင္မွန္းပင္မသိႏုိင္ၿခင္းၿဖစ္၏။
ပကၠဳသာမင္းၾကီးသည္ ဘုရားရွင္ႏွင့္ အခန္းတစ္ခန္းတည္းတြင္ တည္းခိုေနရေသာ္လည္း သူဖူးေတြ႕ခ်င္ေနေသာဘုရားရွင္မွန္းမသိခဲ့၊
ဘုရားရွင္ေဟာၾကားေသာ ဓာတ္ေၿခာက္ပါးတရားကို
နာၾကားရၿပီး အနာဂါမ္ တည္ေသာအခါမွပင္ ဘုရားရွင္မွန္းသိရွာ၏။
ဘုရားၿဖစ္ၿပီးစ အခ်ိန္က လမ္းတြင္ ဥပကၾကီးႏွင့္ေတြ႕၏။
ဥပက- ကေမးေသာေၾကာင့္ မာရ္ငါးပါးကိုေအာင္ၿပီးေသာ
ဇိန(ဘုရားရွင္) ၿဖစ္ေၾကာင္းေၿပာၾကားေသာ္လည္း
ဥပကကားစိတ္ခ်လက္ခ် ယံုၾကည့္ပံုမရဘဲ ဇိနဆိုတာဟုတ္ေလာက္ပါေပတယ္ဟုေၿပာၿပီးလမ္းခြဲသြားခဲ့၏။
ဤသည္ကားတရားကို မၿမင္ေသာေၾကာင့္ဘုရားကို မၿမင္ၿခင္းပင္ၿဖစ္၏။
ထုိ႕ေၾကာင့္ ယခုဘုရားသာသနာမွာပင္ ဝိပႆနာတရားကို အေၿခခံရေအာင္နာၾကားအားထုတ္ထားသင့္၏။
သုိ႕မွသာေနာင္ပြင့္မည့္ဘုရားရွင္ကို ဖူးေတြ႕ရေသာအခါ ဘုရားရွင္မွန္းသိႏိုင္မည္ၿဖစ္၏။
သို႕မဟုတ္ပါက ဘုရားရွင္ကိုေတြ႕ၿမင္ရေသာ္လည္း
ဘုရားရွင္မွန္းပင္ သိႏိုင္မည္ မဟုတ္ေပ။
အရွင္ဇဝန( ေမတၱာရွင္)
(လူငယ္မ်ားအတြက္ဂမၻီရဝိပႆနာအတြဲ(၅-၆)မွ)
No comments:
Post a Comment